Verzendopties

• Levertijd: besteld en betaald op dinsdag tot zaterdag  voor 15:00 zelfde dag verzonden.
• Verzending via Cycloon in samenwerking met DHL. Zaterdag met Postnl.

Tarieven
De verzending van bestellingen in Nederland boven de € 50,- is GRATIS

Verzendtarieven:
• Voor Nederland verzendkosten onder € 50,-  is € 4,95
• Belgie € 12,5 tot 5 kilo

Bij Kruidje Roer Me Niet heeft u een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt. Het product kan alleen in ongebruikte staat en in de originele verpakking retour worden gestuurd.

Er wordt voor retourzendingen onderscheid gemaakt tussen oorzaken buiten uw verantwoordelijkheid (zoals direct defect (DOA), verkeerd geleverd artikel, etc.) en uw eigen keuze. In dit laatste geval heeft u bijvoorbeeld het bestelde artikel in goede orde ontvangen, maar bedenkt u zich over uw keuze en wilt u het terugsturen. Deze verantwoordelijkheid bepaalt welke partij, u of de webshop, de verzendkosten dient te vergoeden.

Mogen alle producten geretourneerd worden?
Bijna alle producten mogen geretourneerd worden, met uitzondering van onderstaande gevallen.
– Producten die zodanige gebruikssporen bevatten, dat het product
onverkoopbaar is.
– Producten die terug worden gestuurd zonder originele verpakking.

Als u een product wilt retourneren neem dan contact met ons op via mail amersfoort@kruidje.info of telefonisch via 033-4612062.

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: amersfoort@kruidje.info

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
    
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2020 - 2024 Kruidje-Roer-Me-Niet | sitemap | rss